We beseffen dat reizen, en dan vooral de vliegreizen die we met z’n allen maken, onder een vergrootglas ligt. Dat de vraag gesteld wordt of reizen niet op gespannen voet staat met het streven naar duurzaamheid. En terecht. Als merk dat producten ontwikkelt om (vlieg)reizen mogelijk te maken voelen we ons hier ook medeverantwoordelijk voor. Daarom werken we er hard aan om onze impact op het milieu op verschillende manieren te verkleinen.
Zo hebben we de uitstoot van broeikasgasemissies van onze organisatie in kaart gebracht en ook de milieuvoetafdruk van onze STICKERCASES. Deze kennis gebruiken we om onze impact op het milieu te verminderen. Door constant aanpassingen door te voeren in onze producten en de wijze waarop we ze produceren. Tegelijkertijd geloven we dat 'onze verantwoordelijkheid nemen’ meer is dan het nemen van ecologische maatregelen alleen. Responsibility gaat volgens ons verder dan dat. Economische en sociale duurzaamheid, zoals gelijke kansen voor mannen en vrouwen, zijn minstens zo belangrijk. In alles wat we doen, zoeken we altijd naar het evenwicht tussen de impact op het milieu en onze bijdrage aan de sociale en economische veerkracht van mensen wereldwijd.
Binnen onze duurzaamheidsvisie is het ons doel om koffers te ontwikkelen die hun waarde behouden, óók nadat ze niet meer gebruikt worden. Hoofdzakelijk door duurzame materialen te gebruiken die na afloop van de levensduur weer voor een groot deel kunnen worden hergebruikt. Zo maken we steeds meer gerecyclede materialen, vermijden we zo veel mogelijk het gebruik van PVC en andere fossiele plastics en spannen we ons in om gebruikte koffers in te nemen en de materialen te hergebruiken..
About
Featured content
Organize content into multiple columns to share useful information to your customers about your products, values...
Pair text with an image to focus on your chosen product, collection, or blog post. Add details on availability, style, or even provide a review.
Column title
Pair text with an image to focus on your chosen product, collection, or blog post. Add details on availability, style, or even provide a review.
Column title
Pair text with an image to focus on your chosen product, collection, or blog post. Add details on availability, style, or even provide a review.
Column title
Pair text with an image to focus on your chosen product, collection, or blog post. Add details on availability, style, or even provide a review.

Wat is B Corp?
B Corp staat voor Benefit Corporation. De B-Corp-certificering is een internationale certificering voor bedrijven die een grote, positieve impact hebben op mens en milieu. Deze bedrijven hebben duurzaamheid een blijvende plek gegeven in hun DNA en weten – naast winstgevendheid – ook op andere manieren waarde te creëren voor haar medewerkers, aandeelhouders, klanten, leveranciers en andere stakeholders.

B Corp certificeringsproces
Om een B Corp te worden, moeten bedrijven een uitdagend certificeringsproces doorlopen waarbij soms serieuze aanpassingen in de bedrijfsvoering moeten worden doorgevoerd. Omdat de B Corp-certificering wordt beoordeeld door een derde partij, is B Corp inmiddels werd het een wereldwijd bekende prestatienorm voor bedrijven.

B Corp does business for good
Wat een B Corp-certificering uniek maakt, is het holistische karakter. Zo kijkt B Corp niet naar één aspect van het bedrijf, maar naar de gehele bedrijfsvoering. Van de impact in de productieketen tot de voordelen die we medewerkers bieden. Met een B Corp-status laat je zien dat je op meerdere vlakken goed bezig bent. Een B Corp does business for good.